сряда, септември 11, 2019

Още две идеи за сурови енергийни хапки


Рецепта за 8-10 хапки
/от книгата the new vegan/

версия с бадеми
4 големи фурми 
4 суп. л. бадемово брашно 
1 суп. л. бадемов тахан
или
версия с лешници
4 големи фурми
4 суп. л. смлени лешници 
1 суп. л. сусамов тахан

по желание допълнително смлени ядки от съответния тип за поръсване или овалване


Всички продукти се смилат в кухненски робот до получаване на подходяща за оформяне смес. От сместа се оформят топчета и се оставят в хладилник за поне 1 час.


4 коментара:

  1. Правила съм подобни хапки, стават много вкусни.Добавям и някои аромати като какао или рошково брашно.За почерпки са идеални и много бързо се приготвят.
    Поздрави сърдечни !

    ОтговорИзтриване
  2. Наистина се приготвят много бързо. Аз ги хапвам между основните ястия като огладнея :-) Иначе тук не съм виждала да продават брашно от рожков, а какаото го избягвам понеже не ми влияе добре на кожата, но и двете идеи са хубави. Поздрави и от мен, Ели!

    ОтговорИзтриване
  3. Всякакви такива обожавам:). Тези са разкош. Поздрави, Дени!

    ОтговорИзтриване