събота, септември 28, 2019

Пухкави палачинки с ябълково пюре без яйца и мазнини





Рецепта за 2 порции или 4 пухкави палачинки

/от recipe-diaries/

1 ч.ч. пълнозърнесто брашно
2 ч.л. бакпулвер
1 суп.л. захар
1/4 ч.л. сол
1 ч.ч. вода
1/4 ч.ч. ябълково пюре

Сухите съставки се разбъркват в купа и към тях се прибавят водата и пюрето. Всичко се разбърква с телена бъркалка.



Палачинките се пържат на умерен огън в намазнен тиган. Сервират се със сладко по желание. Аз ги обичам със сладко от вишни и бадемов тахан.

2 коментара:

  1. Дени,
    страхотни са палачинките , една идея за тези, които обичат ябълки.Ябълковото пюре е много вкусно и подходящо за целта.Чудесни палачинки се получават и с брашно от овес или нахут.Така,че брашната могат да се комбинират.Също и с брашно от елда.
    Поздрави сърдечни !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, много ти благодаря за идеята с брашната. Аз съм опитвала това от елда и се получават наистина вкусни палачинки, а с брашно от нахут съм си правила хляб. Трябва да го приготвя пак а да го постна. Поздрави и то мен!

      Изтриване